wtorek, 5 czerwca 2007

04/06/2007 Dingle, oceanarium

Dingle, małe miasteczko na zachodnim wybrzeżu Irlandii. Mały port,oceanarium, sklepiki z pamiątkami i przytulne puby – to główne atrakcje miasteczka. Oprócz tego w zatoce Dingle od 1984 roku żyje delfin Fungie. Niestety aby go zobaczyć, trzeba wsiąść na małą chwiejną łajbę, i stchórzyłam ;) ale nic straconego.

Oto zdjęcia z oceanarium:
Zakaz używania lampy błyskowej i półmrok sprawił, że nie są najlepszej jakości, ale zrobiłam co mogłam.

 

 

 

 
Posted by Picasa



 

 

 

 
Posted by Picasa



 

 

 

 
Posted by Picasa



 

 

 

 
Posted by Picasa



 

 

 
Posted by Picasa

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nigdy nie byłam w oceanarium..to musi być fajne przeżycie :), Piękne fotki...

Dominika pisze...

Rzeczywiście fajne uczucie :) bardzo mi się podobało.
Dzięki ... ;)